Sprzedaż i zakupy

Estimo - Lista dokumentów

System Estimo umożliwia pełną ewidencję prowadzonej sprzedaży i zakupów przedsiębiorstwa – zgodnie z przepisami prawa. W ramach funkcjonalności ewidencji dokumentów użytkownik ma możliwość:

  • Wystawiania faktur sprzedaży oraz ewidencjonowania dokumentów: zakupów, kasowych, raportów kasowych, ofert i zamówień.
  • Przetwarzania dokumentów w zależności od etapu procesu sprzedaży (lub zakupu) – począwszy od złożonej oferty, przez zamówienia, a skończywszy na fakturze VAT.
  • Przypisywania dokumentów do konkretnych budżetów, rozbijania ich wartościowo lub procentowo pomiędzy wiele budżetów. Dokument może być przypisany zarówno do budżetu centralnego przedsiębiorstwa jak i do budżetu konkretnego projektu.
  • Automatycznego przetwarzania dokumentów na pliki PDF, RTF czy też XLS oraz automatycznego wysyłania dokumentów jako załączniki w poczcie elektronicznej.
  • Wstawienia do dokumentu logo przedsiębiorstwa.